دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود رایگان مستند لاتارینو

  • ۱۱۸

دانلود رایگان مستند لاتارینو

( چرا اکثر استارتاپ ها در ایران شکست می‌خورند؟ )

مستند لاتارینو

 

تیزر مستند :

 

 

نام مستند : لاتارینو ( latarino )

کارگردان : مجید رستگار

تهیه کننده : حسن پناهی

سال تولید : 1402

مدت : 76 دقیقه

صاحب اثر : سفیرفیلم و مرکز مستند سوره

 

 

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

 

 

دانلود رایگان مستند لاتارینو

 

مستند لاتارینو

مستند لاتارینو به کارگردانی مجید رستگار، به نقد سیاست ها و تصمیمات سالهای اخیر دولت ها در حوزه کارآفرینی و استارتاپ اشاره دارد.

 

شرکت های دانش بنیانی که در پوشش حمایت از استارتاپ ها توسط ارگان های مختلف ایجاد گردیده اند ولی اکثر آنها جز هدر دادن بیت المال و پولشویی، نتیجه ای نداشته ...

 

در این مستند به شکست ها و ناامیدی جوانانی که حوزه استارتاپ فعالیت دارند اشاره دارد، جوانانی که پس از سعی و خطا به این نتیجه رسیده اند که مهاجرت نمایند و حتی شرکت دانش بنیان خود را نیز به کشورهای دیگر منتقل نموده اند.

 

مستند لاتارینو

 

 مستند به بررسی استارتاپ های موفق ایرانی همچون دیجی کالا، اسنپ، تپ‌سی، بازار و غیره پرداخته است، همچینین  با افراد شاخصی همچون احسان تکلو، ناصر غانم زاده، مهندس فرتوک زاده، علیرضا شفاه، شایان شلیله و … مصاحبه‌های اختصاصی انجام شده است.

 

مستند لاتارینو

 

دهه 90 فضایی ایجاد شد که عده ای تصور کردند با این مدل های استارتاپی و تزریق پول نفت می توان شرایط ویژه ای در کشور ایجاد کرد و باعث رونق و اشتغال زایی بالای جوانان شد، حالا پس از حدود یک دهه میبینیم که نتیجه آن طرح ها و ایده ها به نوعی سرابی بیش نبوده است و در این حوزه اتفاق خاصی رقم نخورده است و در نهایت پول های سنگینی هزینه شده است و به خروجی مطلوب و جدی نرسیده است.

 

مستند لاتارینو

 

دانلود مستند استارتاپ های ایران

 

در ابتدای دهه نود دانشکده های کارآفرینی راه افتاده بود و خیلی تصویر مثبت و اغراق شده ای از آینده ترسیم می شد که شما گمان می کردید تحولات شگرفی در راه است و قرار است اقتصاد ایران متحول شود اما حالا پس از حدود یک دهه می بینیم که از آن فضا و ترسیم آن خبری نیست و واقعیت ها آشکار شده است. در واقع ترسیم این فضا شوآفی بیش نبوده است و سبک زندگی خاصی را برای جوانان به وجود آورد اما نتیجه آن مطلوب نبوده است و هم اکنون واقعیت ها آشکار شده است.

 

مستند latarino

 

در پایان نقدی که به جوانان وارد است که اکثر آنها بدون هیچ تجربه کاری و فقط با پشتوانه مدرک دانشگاهی یا بلند پروازی، در حوزه استارتاپ وارد می‌شوند و طبیعی است که شکست می‌خورند، سرمایه و انگیزه های خود را از دست می‌دهند.

 

دانلود رایگان لاتارینو

 

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

 

  • سپیده صحرایی

    راه اندازی استارتاپ در همه جای جهان با برنامه و تخصص همراه است، اما متأسفانه در ایران، همه جوانان در خیال و آرزوی استارتاپ، شروع مینمایند و پس از شکست تمام تقصیر را گردن دولت و عدم حمایت میدونند در صورتی که اصلا استارتاپ نیاز به حمایت دولت ندارد.

    مستند عالی بود . ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی