دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود مستند ایکسونامی

  • ۷۲۷۵

دانلود رایگان مستند ایکسونامی

مستند جنجالی 18+

صحبت های یک بازیگر آمریکایی با جوانان ایرانی !

دانلود مستند ایکسونامی

 

تیزر مستند :

 

 

نام مستند : ایکسونامی ( XSunami )

کارگردان : محسن آقایی

تهیه‌کننده : محمدرضا بورونی مهرآبادی
گوینده : نسیم رفیعی
تدوینگر : علی پورمومن
سال تولید: 1398
مدت: 90 دقیقه

صاحب اثر: مؤسسه فرهنگی آوش + سفیر فیلم

 

 

یا

 

این مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

 

 

 

مستند ایکسونامی

 

صحبت های یک پ و ر ن استار آمریکایی با جوانان ایرانی !

 

مستند ایکسونامی که پس از جنجال های زیاد مجوز گرفت و اکران شد داستان و بیان خاطرات میشل مارن که یک پ و ر ن استار (بازیگر فیلم های س ک س ی ) را میباشد روایت میکند ، او در این مستند از خاطرات خود و همچنین راهی که رفته است بیان میکند.

در این مستند چگونگی ایجاد انقلاب جنسی در آمریکا را روایت میکند ، و به گفته این پ و ر ن استار آرزوی مردم ایران ، خاطرات گذشته و حال مردم آمریکاست !

 

دانلود رایگان مستند ایکسونامی

 

اکران مستند در مشهد !

 

تولید این مستند 2 سال و نیم زمان برده است و سختی کار مستند ساز همکاری ایران و آمریکا میباشد ، و بعد از ساخت آن به سختی مجوز اکران گرفت و جالب تر از آن این است که بدانید در مشهد برخلاف میل خیلی نیز در 2 سانس سینما هویزه مشهد اکران شد که با استقبال زیادی همراه بوده است.

سپس بعد از این تابو شکنی در برخی از دانشگاه ها به صورت محدود اکران شده است.

 

ایکسونامی 2

 

مختصری از مستند :

 

مستند با جمله ای جرج سانتایانا آغاز میشود ، آنان که گذشته را به یاد نمی آورند ، محکوم به تکرار هستند !

ماجرا از ایمیل کارگردان به یک بازیگر پ و ر ن آمریکایی شروع میشود که برای همکاری در پروژه جدید از او درخواست همکاری دارد ؛ این بازیگر س ک س ی میشل مارن ( michelle maren ) نام دارد.

میشل مارن تا نام ایران را میشنوید کمی میترسد و تصاویری همچون بمب اتم ، حقوق زنان ، تظاهرات های مرگ بر آمریکا ، تروریست ، شتر سورای ، احمدی نژاد ، ظریف و جنبش سبز از جلوی چشمش میگذرد .

مستند ساز مجبور میشود برای اعتماد سازی خود را کامل معرفی کند ، من مستند ساز و کارشناس اجتماعی هستم که الان دارم روی پروژه س ک س در آمریکا کار میکنم و کلیپی از مستند قبلی که ساخته است را برای میشل میفرستد ، تصاویر و کلیپ های شوکه کننده س ک س ی از مردم ایران در جامعه !

 

ایکسونامی 2

 

میشل بعد از دیدن تصاویر و کلیپ ها تعجب میکنه  و براش عجیب است که این همه خفه قان و محدودیتی که در مورد ایران صحبت میکنند ، پس چیست ؟ مثل این که این آزادی های یواشکی و پنهانی برای مردم وجود داره و کم کم داره علنی میشه ! و قراره مستند با اتفاقات و داستان های س ک س ی من شروع شود.

 

دانلود فیلم سکسی میشل مارن

 

شغل محترم پ و ر ن استاری !

اسم من میشل مارن هست در نیوجرسی زندگی میکنم و فارغ التحصیل ارتباطاتم ، من یه رقاص یه نویسنده و یه مدل هستم ، برنده دو مسابقه زیبایی و نهایتا یه بازیگر البته یه ژانر خاص ، بازیگر فیلم بزرگسال هستم.

من نمیدونم شما به من چی میگید ، اما شغل من اینجا محترمه و بیمه دارم ، به من میگن بازیگر فیلم بزرگسال ، حالا من میخوام خاطراتم را باشما در میون بزارم ...

صدای من را از بزرگترین کشور آزادی جنسی میشنوید ...

 

فیلم میشل مارن

 

سانسور در آمریکا !

زمانی در سال های 1985 در آمریکا همچون الان ایران فیلم ها را سانسور میکردن ! افرادی را به علت لباس کوتاه و شلوراک دستگیر میکردن ! درست مثل همون کاری که گشت ارشاد ایران انجام میداد.

لباس شنای 100 سال پیش مارو دیدید توی آمریکا یه زمانی علاوه بر زنان مردان نیز مجبور بودن با لباس برن دریا !

زنان شما در آسیا مدال قهرمانی فوتسال میارند ولی به دلیل اینکه نمیتونید کنار پسرا توی ورزشگاه بشینید احساس پایمال شدن حق میکنید (#دختر_آبی)

ما هم در 1880 میلادی ، زنان حق رای نداشتن و حتی حساب بانکی و حقوقی نداشتیم !

سال 1919 تا 1933 دوره ای منع مشروب بود و شیشه های مشروب را مثل ایران امروز میشکستند !

دخترای دانشجو حق دیر اومدن به خوابگاه را نداشتن و اگه از ساعت 10 دیرتر میامدن به والدینشان اطلاع میدادند.

سال 1873 قانون هرگونه جزوه و خرید و وسایل پیشگیری از بارداری را جرم میدانست ، حتی برای زنهای متاهل به همین خاطر رابطه های قبل از ازدواج را شیطانی و رسوا بود ، دین ، سنت ،قانون و حتی علم ما را از نزدیک شدن به هم میترساند.

اما هدف چه بود ؟ برای اینکه حتی به فکر س ک س نباشیم !

 

دانلود رایگان مستند ایکسونامی

 

اوایل قرن بیستم که اتفاقات زیادی در آمریکا افتاد ، پیروز جنگ جهانی شدیم و در اوج شکوفایی اقتصادی بودیم و ریتم موسیقی ها و کلوب ها جدید شد از طرفی جادویی به نام سینما همه را میخکوب خود کرده بود ، در این بین کم کم تهیه کننده ها یاد گرفته بودند که چطور با تابوشکنی و جذابیت های جنسی بیننده جذب کنند ، البته توی اون دوران بی بندوباری محض بود اما هالیوود همه معادله ها را بهم ریخت و زلزله بزرگ رخ داد.

 

کینزی

 

کینزی پدر صنعت س ک س جهان !

سال 48 و 53 میلادی دو تا کتاب از یه حشره شناس منتشر شد که آمریکا و سپس جهان را تکون داد ؛ کتاب رفتار جنسی در نوع مذکر انسان و رفتار جنسی در نوع مونث انسان نوشته آلفرد چالز کینزی ( Alfred Charles Kinsey ) ، کتابی در مورد رفتارهای جنسی و غریزی انسان که در مورد تابو ترین مسائل به صراحت حرف زده بود ، ادعاهای او را با گالیله ، داروین ، و نیوتن مقایسه میشد و بعضی ها هم با کشف بمب اتم !

کینزی با مشاهده و سفر به کل آمریکا و بررسی ده ها هزار روایت جنسی کتاب هایش را منتشر کرد ، گزارش هایی که با آمار های رسمی هیچ تطابقی نداشت ، از جمله :

آمار خیانت 85 درصد مردان و 40 درصد زنان بعد از ازدواج !

17 درصد از پسران کشاورز با حیوانات ارتباط جنسی داشته اند !

آمار های تکاندهنده از ارتباط با زنان فاحشه و همجنسگرایی !

این داده همه دانش و تصورات قبلی مردم مومن و خداجوی آمریکا را نابود کرد

 

دانلود رایگان ایکسونامی

 

شکل گیری مجلات س ک س ی پلی بوی !

و بعد از مدتی خیلی از نویسنده های دیگر آمدن و کتاب های کینزی را تصویری کردند تا مردم لذت ببرند ، و مجله پلی بوی ( PLAY BOY ) شکل گرفت اینجوری بود که تصاویر شهوانی از زیر رختخواب ها اومدن روی پیشخوان مغازه ها

در دهه 60 آمریکا ، حتی همجنس بازان هم مانور میدادند و اوجش کنسرت 400 هزار نفره لختی به مدت 3 روز بود که در آن غذا ، موسیقی و مواد آزاد بود ، حتی س ک س !

قانون در سال 1968 تغییر کرد ، به صورتی که سانسور ها حذف شدند و به جای آن رده بندی سنی روی فیلم ها و سایر محصولات قرار داده شد.

سپس قرص های پیشگیری مجاز شد ، سقط جنین در سه ماه اول بارداری قانونی شد ، کم کم حتی بازیگر فیلم بزرگسالی به افتخار تبدیل شد ، فروش مجله پلی بوی در هر ماه به 7 میلیون نسخه میرسید و کمپانی فیلم سازی و حتی هواپیمایی اختصاصی نیز به همین نام ایجاد شد.

کتاب هایی چاپ میشد که به هر مرد و زن توصیه میکرد در صورتی اینکه به هم سلام احوالپرسی میکنند ، بعد از آن آمیزش جنسی داشته باشند.

کاسبی به جایی رسید که حتی سمبل مادر در آمریکا را نیز لخت کردند !

 

افراد و گروه های مذهبی در آمریکا به خودشان آمدند ودلسوزی میکردند که این آزادی های بی حد و مرز جنسی مغز کودکان جامعه را نابود میکند ! اما کسی به حرفشان حتی گوش نمیکرد ...

 

میشل مارن

 

بیماری سرطان گی !

در سال 1981 بیماری خطرناکی در بین گی ها زیاد شد که اوایل به آن سرطان گی میگفتند و بعد آن را ایدز نامیدند ، این بیماری بسیار زیاد شد و حتی به بانک های اهدا خون نیز راه پیدا کرد و اکنون این بیماری حتی به افراد دیگر جامعه و جهان منتقل شد ، ترس همه جا را فرا گرفته بود ، مردم که از گی ها عصبی بودند ، آنها را کتک میزدند و حتی آنها را به قتل میرساندند.

127 میلیون بروشور آموزش جنسی چاپ شد که در آن آمیزش دهانی ، واژینال و مقعدی توضیح داده شده بود ، استفاده از کاندوم همگانی شد ، این اموزش ها در مدارس نیز داده میشد.

ولی اوضاع بهتر نشد و بحران جنسی هر روز در آمریکا بیشتر میشد.

 

ایکسونامی

 

تا اینکه پسری 11 ساله به دختری 9 ساله تجاوز کرد و متوجه شدند که پسر کتاب های کینزی را خوانده ، مادر دختر ( دکتر جودیت رایزمن ) سعی کرد در مورد کتاب های کینزی تحقیق کند و متوجه آمارهای ساختگی کینزی شد ، کینزی این آمارهای و روش های غلط را از زندان مجرمین جنسی جمع آوری کرده بود و طبق اعترافات اطرافیان کینزی او بیمار جنسی و روانی بوده است که شاگردان خود را مجبور به روابط عجیب جنسی میکرد و حتی با زن های همکاران خود خوابیده بود !

پس 3 کتاب درباره خیانت های کینزی نوشت ...

 

اما چرا هنوز موسسه کینزی پابرجاست و حتی این موسسه مورد قبول سازمان ملل است ! ؟

 

مستند ایکسونامی

 

صحیت های آخر میشل مارن (پ و ر ن استار سابق) : من اون زمانا مثل یک سگ بودم که برای زنده ماندن مجبور بودم به هر ذلت و خفتی تن بدم !

شما مردم ایران برای تفریح و شنا توی دریایی دارید لباساتون را در میارید که سالهاست سونامی اش از ما رد شده ، مردم وقتی از قوانین خدا پیروی کنن میتونن شادی واقعی را تجربه کنند.

 

 

 

نقد مستند :

 

1 - مستند سعی کرده حرف هایش را بدون سانسور بیان کند که این روند در ایران خیلی جدید و جنجالی است ، که به همین علت به سختی مجوز پخش گرفته است.

2 - مستند ساز با سفر به آمریکا و از نزدیک در جریان قضیه این صنعت قرار گرفته است و مثل خیلی از مستند سازان دیگر از راه دور و فقط با استفاده از تصاویر آرشیوی مستند نساخته.

3 - مستند ایکسونامی به نوعی اومده تا مستند انقلاب جنسی (حسین شمقدری ) را تکمیل کند ولی این دفه خیلی رک و مفهوم روشن ، همراه با استنادات تاریخی از ایالت متحده آمریکا

4 - یکی از انتقادات وارده روایت مستند که سپردن مغز تماشاگر به یه بازیگر فیلم بزرگسالان است ، که اگه مخاطب تا آخر مستند را تماشا نکند و یا هدف را متوجه نشود ، باعث گمراهی است.

5 - مستند سعی نکرده بگوید که جامعه و کشور آمریکا بد است و سعی در واقعگرایی داشته است.

 

 

 

اکران ایکسونامی در دانشگاه ها و سینما ها :

 

اکران ایکسونامی

 

اکران ایکسونامی در مشهد

اکران ایکسونامی همزمان در تهران ، مشهد ، اصفهان

 

 

اکران ایکسونامی

 

 

اکران مستند ایکسونامی

 

اکران مستند ایکسونامی دانشگاه تهران

اکران مستند ایکسونامی در دانشگاه تهران

 

اکران مستند ایکسونامی در دانشگاه یزد

اکران مستند ایکسونامی در دانشگاه یزد

 

 

اکران مستند ایکسونامی

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

  • مستند خیلی داغ و جذاب بود ، کاش همه پدر و مادر ها ببینند ، سپاس از مدیر سایت

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، ممنون بابت نظر
  • مستند خوبی بود ارزش دیدن داشت ، فقط یه توصیه به دوستان دارم ، اینکه حد و مرزی در آزادی های جنسی و شهوت وجود نداره ، پس هر کشوری باید تا حدودی با درست کردن قوانینی جلوی زیاده روی را بگیره ، از طرفی اسلام هم همین کارو کرده و ارزش انسانی برای افراد قائل شده و اجازه رابطه جنسی سالم را که بهترینشم ازدواج و تشکیل خانواده است را داده ...

    پاسخ:
    ممنون از نظر شما ، بله بهترین رابطه و با کرامت ترین آنها ازدواج است که ارزش انسانی هم خانوم و هم آقا حفظ میشود ، ولی ای کاش انتخاب های در ازدواج و آموزش ها و مهارت ها بیشتر به جوانان داده شود ، تا بتوانند یه خانواده سالم تشکیل دهند که منجربه خیانت یا طلاق و یا طلاق عاطفی نشوند
  • سلام ممنون بابت مطالب و مستند های خوبتون

  • فوق العاده بود،دم همه اونایی که برای باز کردن ذهن جامعه تلاش میکنن گرم،کاش بیشتر حمایت بشن تا بتونیم ب کمک همین مستندسازها جلوی ترویج فساد و ابتذال رو تو جامعه ی خفقان زده ایران بگیریم

  • اولش خیلی خوشحال شدم که این مستند رایگان پخش شد ولی بعد که دیدمش به این نتیجه رسیدم که حتی اگه از نون شبم هم بگذرم حتما از امثال این مستند حمایت میکنم تا بیشتر و بیشتر ساخته بشن... روش زده افراد بالای هجده سال ولی به نظرم دیگه این قضیه سن خیلی مسخره است... وقتی بچه چهارده ساله ما رسما پورن میبینه دیگه این محدوده سنی مزخرفه... کاش میشد تو دبیرستان ها اکرانش کرد...
    یه چیز دیگه! توصیه میکنم حتما پدر و مادر ها و حتما خود نوجوانان ما دوره نسل هزاره سوم که در اپلیکیشن کهکشان موجود هست رو ببینن!‌مسلما کمک کننده خواهد بود.

  • با سلام خدمت همه هموطنان عزیزم. اسم این خانم میشل مارن نیست و اسم اصلی ایشون sheila ball شیلا بال هست و برای تایید عرایضم، وب سایت ایشون رو اعلام می کنم. www.sheilaball.com. ایشون بازیگر و تهیه کننده فیلم هستند و اصلا هم پورن استار نیستند و در مستند ایکس سونامی با اسم میشل مارن خودشونو به ایرانی ها معرفی می کنند و در این مستند ایشون بازیگر نقش میشل مارن هستند و فقط نقش یک پورن استار رو بازی کردند. مستند ایکس سونامی فقط تصویری کلی از زندگی پورن استارهای آمریکایی رو نشون میده و اعتیاد جنسی رو نبایستی به کل آمریکا تعمیم داد. ایشون متولد لس آنجلس - آمریکا January 24, 1973 هستند و دارای دو فرزند می باشند.
     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی