دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود رایگان مستند پول و پ-و-ر-ن

  • ۵۳۷۴

دانلود مستند پول و پ-و-ر-ن

مستند جنجالی 18 +

قاچاق دختران ایرانی به دبی و کشورهای حاشیه خلیج !

اسکورت سرویس یا سرویس ارائه جنسی در ایران ؟

دانلود رایگان مستند پول و پ-ورن

 

تیزر مستند :

 

 

 

نام مستند : پول و پ-و-ر-ن ( Money and P o r n )

کارگردان : مهدی نقویان

نویسنده : مهدی فیاضی کیا

گوینده : حسین بیگی

فیلم بردار : مریم حسن نیا

سال تولید : 1396

مدت : 51 دقیقه

صاحب اثر : مرکز مستند سوره

 

 

یا

 

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

 

 

 

مستند پول و

 

اسکورت سرویس چیست ؟

در مستند پول و پ-و-ر-ن اشاره به فساد سازمان یافته و قاچاق دختران ایرانی به دبی و سایر کشورهای عربی برای س ک س ، دخترانی که اکثر آنها از روی هوس رسیدن به پول های میلیاردی دست به این کار میزنند ، اما اکثر آنها در این سیستم غرق میشوند و حتی برخی از آنها بعد از مدتی دچار انواع آسیب های روحی ، جسمی میشوند، درصد زیادی از آنها به انواع مواد مخدر معتاد میشوند و باید برای تامین نیاز های مالی خود در این سیستم بمانند.

 

پول و پ-و-ر-ن

 

الکس و مانلی چه کسانی هستند ؟

الکس یا همان شهروز سخنوری فردی تبعه آمریکا است، برای مدتی به ایران می آید و با دختری به نام مانلی آشنا میشود و همراه با او سرویس اسکورت سرویس و قاچاق دختران ایرانی به دبی را راه اندازی میکنند ، الکس فردی است که در کودکی مادرش، جلوی او با انواع مردها ارتباط جنسی بر قرار میکرده و اکنون او نیز فردی شده با تمایلات عجیب جنسی وحشتناک که هیچگونه تعهدی ندارد ...

 

پول و پ-و-ر-ن

 

شناسایی دخترانی زیبا و جوان از اینستاگرام و پارتی ها !

مجموعه الکس ، دختران زیبا و مدلینگ را از فضای مجازی مثل اینستاگرام ، تلگرام و یا در پارتی های و مهمانی های دوستانه شناسایی میکرده است و با نشان دادن امکانات و وعده های میلیاردی آنها را به کشورهای عربی میبرده است ، آنها را در هتل های لوکس ساکن میکرده است سپس برای آن انواع مشتریان پولدار را رزرو میکرده است ، اما این وسط مقدار بسیار زیادی از این پول ها نصیب الکس و تیمش میشده است ، این دختران که هر روز مجبور به انواع برده کشی ها جنسی بوده اند ، بعد از مدتی دچار بسیاری از آسیب ها میشدند و به کشور برمیگشتند.

 

مختصری از مستند :

 

ریشه اکثر فساد و فحشا ها پدیده ای است به نام فقر که در نهایت پدیده ای به نام روسپیگری و تن فروشی را به وجود آورده که هر از چند گاهی مورد توجه مسئولان بوده است ، اما این مشکل اجتماعی هر روز در خاطر مردم تکرار میشود.

در سال های اخیر گزارش های زیادی از طرف مردم به مجموعه گرداب ارسال میشود که افرادی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام در قالب مدلینگ سایبری اقدام به خروج دختران از کشور به مقصد دبی میکنند.

عکس ها به صورت مدل ها برهنه یا نیمه برهنه در تم های خیلی عجیب انتشار میابد ، به همین خاطر اکثر خانواده ها نیز ، نگران فرزندان خود در این فضا میباشند ، زیرا در آن محدودیتی وجود ندارد و حجم مطالب س ک س ی بسیار بالاست.

 

مستند پول و پ-و-ر-ن

 

پروژه عنکبوت 2 توسط مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری کلید میخورد ، پس از مدتی اتاق فکر این سبک و اعضای اصلی این پ-و-ر-ن ها شناسایی میشوند ، اغلب افراد دستگیر شده ، به عنوان مدلینگ ، عکاس و یا آرایشی در این فضا فعال بوده اند که با اغفال توسط تیم سرویس س ک س ی به دبی برده میشوند و در آنجا از آنها سوءاستفاده میشود.

عسل یکی از چهره های معروف اینستاگرام است ، او در این مورد بازداشت شده است ، او فقط یک مدل اینترنتی نیست بلکه سفرهای متعددی به دبی داشته است ، ویزای بیزینس او برای چه صادر شده است ؟ هدف عسل از ترغیب دختران دبیرستانی به دبی چه بوده است ؟

 

مدل سکسی اینستاگرامی

 

در تحقیقات از عسل دو اسم مطرح میشود ، شهروز سخنوری معروف به الکس و دختری به نام مانلی

مانلی که فوق لیسانس رشته عکاسی و رشته هنر دارد از آشنایی خود با الکس میگوید ، حتی اسم او را الکس گذاشته است ، مانلی به معنای شاه ماهی

 

شهروز سخنوری

 

الکس (شهروز سخنوری ) کیست ؟

الکس مدتی در آمریکا زندگی کرده است ، او که خواسته های زیادی دارد و عادت به کار قانونی برای رسیدن به آرزو هایش ندارد ، سرانجام دولت آمریکا نیز وی را دیپورت میکند ، دبی مقصد بعدی اوست ، اما در آنجا نیز خانواده ای را گروگان میگیرد و جلوی پدر خانواده به دختر و مادر تجاوز میکند ، در آنجا نیز به 6 ماه زندان محکوم میشود پس از گذراندن زندان از دبی نیز دیپورت میشود ، حالا به ایران باز میگردد.

الکس که در کودکی خاطرات بدی دارد ، زیرا مادر او بارها جلوی چشمان او با مردان دیگر رابطه جنسی برقرار میکند و این آسیب روحی از شخصیتی ساخته است که دختران را به برده گی جنسی بکشاند.

 

پول و پ-و-ر-ن

 

الکس در منزل صدف با مانلی آشنا میشود و صبح تا شب به میهمانی میروند و کوکائین مصرف میکنند ، هر جور روابط نامشروع را تجربه میکنند ، و کم کم فکر مانلی به هوای آمریکا فریب او را میخورد ، الکس میخواهد یه سرویس پولی در دبی راه اندازی کند اما خودش نمیتواند چون دیپورت شده است اما مانیلی میتواند ، پس الکس همراه با مادرش ( شاینا برقی ) و مانلی سفری به کیش میروند ، الکس یک خانه 160 متری در طبقه 8 برج دنا کیش و یک خانه در دروس تهران به همراه دو ماشین فورد و بنز s 600 به مانلی هدیه میدهد.

برای شروع الکس چند تا عکس کاملا لخت و برهنه از مانلی میگیرد و سایتی جهانی در راستای اسکورت سرویس راه اندازی میکند ، مانلی به همراه مادر الکس (شاینا برقی ) به دبی میروند ، دبی شهری است که در آن از هر محصولی میشود درآمد کسب کرد ، اکنون مانلی به محصول تبدیل شده است و مادر الکس نیز مدیر مالی اوست ؛ آنها مدتی در هتل گرند میدوست تاور دبی ساکن هستند.

 

اسکورت سرویس

 

اسکورت سرویس که دومین صنعت غیرقانونی دنیاست ، نوعی روسپیگری سازمان یافته است و همیشه مدیران سایت افرادی بسیار پولدار و قدرتمندی هستند ، امروزه بیش از 40 میلیون کارگر جنسی در این سرویس ها مشغول به تن فروشی هستند ، در آمریکا از هر 1000 نفر 20 نفر در صنعت اسکورت سرویس، تن فروشی میکند، مجموع درآمد روسپیگری در جهان 200 هزار میلیارد دلار است.

 

پول و پ-و-ر-ن

 

مانلی به همراه دو دختر روس اسکورت ارائه میدهد و مادر الکس حساب مالی را انجام میدهد ، مانلی بعد از ده بار تن فروشی به ایران بازمیگردد و در هتلی در خیابان جردن تهران با الکس دیدار و گزارش های خود را به او میدهد ، و در سفر بعد مانلی به همراه 2 دختر دیگر به نام جسمین و سانا به دبی میرود ، او همکنون در کنار محصول بودن منیجمنت یا مدیر شبکه میشود ، این مقام به دختران در بالاترین سطح ها توسط الکس داده میشود ، مانلی میگوید این مقام حسی بالایی به من داده بود و فکر میکردم رئیس دانشگاه هستم.

مانلی ، جسمین و سانا در طی سه روز اول 25 میلیون تومان به دست میاورند ، این پول خیلی بیشتر از تن فروشی های قبلی است.

 

مانلی پول و پ-و-ر-ن

 

در سفر های بعد دختری به نام سوفیا به آنها اضافه میشود ، پس از مدتی الکس از ایران خارج میشود و به مالزی میرود ، مانلی نیز بعد از مدتی به الکس میپیوندد در آنجا خانه ای مشترک میخرند و ساکن میشوند.

طراحی و پشتیبانی سایت ها توسط مهندسی هندی به نام راشد انجام میشود در این مدت 3 سایت طراحی کرده است.

مانلی از مالزی دختران ایرانی را جذب این سیستم میکند و بهترین روش شبکه اجتماعی اینستاگرام است ، پس از شناسایی دخترانی با تصاویر برهنه و زننده یا بی حجاب در پارتی های ، با آنها وارد گفتگو میکردند و برخی آنها این تن فروشی را قبول میکردند ، مانلی و الکس تصویر زندگی پر از پول و رفاه برای آنها میسازند تا آنها را اغوا اکنند ، خانه های مجردی در بالای شهر ، لباس های گران قیمت و ماشین های لوکس ...

 

پ-و-ر-ن مدل اینستاگرامی

 

شهرک های خصوصی فقط برای قشر مرفه !

دختری با نام مستعار مسی یکی از مهم ترین جذب کننده دخترها میباشد ، او در بابلسر و شهرک خزرشهر شروع میکند ، این شهرک ها حیاط خلوت پولدارهای ایران شده است ، تصاویر مستهجنی از این شهرک ها در مستند پخش میشود ، ورود به این شهرک ها برای عموم آزاد نیست و نگهبانی خاصی دارد.

مسی دختران زیادی را با خود به این شهرک ها میاورد تا در پارتی ها برقصند و تن فروشی کنند، این دختران پس از مدتی به دبی اسکورت میشود ، برای این دختران ویزا و بلیط رفت و برگشت تهیه میشود و در هتل های مشخصی اسکان میابند ...

 

پول و پ-و-ر-ن

 

کتک زدن دختران و روابط نامتعارف جنسی !

الکس قوانین خاصی را در سیستم ایجاد کرده است از جمله : دخترها در دبی فقط جمعه ها میتوانند بیرون بروند ، آنهم به همراه منیجرها ، هنگام ارائه خدمات به مشتری حق داشتن موبایل ندارند ، حق نگهداری از پاسپورت یا پول خود راندارند به همین دلیل نمیتوانند هر وقت خواستند از کار خود را ترک کرده و از دبی بروند.

مشتریان نیز گاه خواسته های نامتعارفی دارند ، انواع ماجراجویی های جنسی ، مثل کتک زدن ، بستن و دیگر شیوه ها ، دختری معروف به سندی ویدیویی پخش میکند که یکی از مشتریان در دهانش ادرار کرده است ! و خیلی از در حین رابطه جنسی او را کتک زده است ! و دیگه تحمل ندارد و فقط کارش شده گریه ...

 

مستند پول و پ-و-ر-ن

 

اکثر دختران بعد از مدتی سرویس دادن به ایران باز میگردند و به عنوان منیجر یا بازاریابی دختران را انجام میدهند ، دخترانی که در این شبکه حضور دارند پس از 3 الی 4 اسکورت ، ناراحت و دلزده میشوند به همین خاطر منیجر ها از ترفند هایی مانند تشویق ، گردش و حتی دادن انواع قرص های آرم بخش و اعتیاد آور استفاده میکنند.

بخشی از مصاحبه های دختران پخش میشود که اکثر آنها یا تپش قلب شدید و اعتیاد دارند و حتی شب ها کابوس میبینند ، حتی قرص خواب هم جوابگوی آنها نیست.

در این بین نیز سرویس های امنیتی با کار پیچیده اطلاعاتی سرنخ های تمامی افراد شبکه را میزنند و همه سایت ها نیز شناسایی میشود و منتظر برای دستگیری به موقع هستند.

 

الکس پ-و-ر-ن

 

باید از دخترهای ایرانی و مسلمان پول بسازی !

درآمد الکس از هر دختر بین 100 تا 400 میلیون در ماه است ، حالا به آرزوی خود رسیده است ، مادر الکس هم همیشه به او گفته است تو یه آمریکایی هستی و باید بتونی از دخترای مسلمان و شیعه ایران هم پول بسازی !

او برای تامین امنیت سیستم و حمایت از افراد بانفوذ و آقازاده هایی در ایران استفاده میکند، حتی فردی معروف به دکی که از مقامات دولتی بوده است.

الکس که معتاد به شیشه و مشروبات الکلی میباشد ، همیشه از بیماری های روحی روانی رنج میبرد ، حالا شده هدایت کننده تعداد زیادی از دختران جوان و خام ایرانی ...

 

پول و پ-و-ر-ن

 

کارشناسان جرایم سایبری متوجه حضور 2 نفر دیگر از سرشاخه ها در این پروژه میشوند ، زوجی به نام هادی و الی ، که حتی خود الی نیز بارها به عنوان محصول برای اسکورت به دبی رفته است ...

هادی که دست راست الکس در این پروژه است ، مسئول تهیه ویزا برای دختران ایرانی است ، به ازای تهیه هر ویزا 1000 درهم از الکس پول میگیرد.

الی که با همسر خود هادی به اختلاف میخورد و برای انتقام به تهران بازمیگردد و به عنوان قربانی به پلیس مراجعه میکند و شبکه را لو میدهد ، او خبر ندارد که مدت ها شبکه شناسایی شده است، در این بین مانلی نیز با الکس به اختلاف میخورد و پس از اینکه ویزای مالزی اش به اتمام میرسد ، مجبور به برگشت به ایران میشود ، الکس نیز ویزای او را تمدید نمیکند ، مانلی و الی برای انتقام از سیستم الکس و هادی تصمیم میگیرند که سیستمی مشابه این اسکورت را در دبی ایجاد کنند ، الکس را نیز تهدید میکنند ، الکس نیز مجبور میشود که برای کشتن مانلی ، هادی را به ایران بفرستد.

اما در این هنگام نیروهای امنیتی سپاه ، مانلی ، الی ، هادی ، مسی ، پونه و ... را در نقاط مختلف شهر دستگیر میکند

 

پول و پ-و-ر-ن

 

هرچند شبکه الکس از بین رفته اما چیزهایی که در درون جامعه این ناهنجاری را میسازند از بین نرفته است ، همه باید آگاه شویم زیرا این واقعیت هایی از جامعه ماست و فرزندان حال و آینده خود را مراقبت کنیم.

 

 

 

نقد مستند :

1 - مستند تا جایی که توانسته بدون سانسور معنی و محتوا را برساند ، صحنه هایی که تصاویر نیز شطرنجی و مات میشوند به دو دلیل میباشد ، یک : برخی تصاویر خیلی زننده است ، دو : حفظ آبروی برخی از متهمان و مدل ها

2 - خوشبختانه این مستند به صورت محدود در برخی دانشگاه ها و جمع های تخصصی اکران شده است که با استقبال جوانان و نقد و بررسی همراه بوده است ، البته این مستند و امثال آن هیچ وقت در تلویزیون پخش نخواهد شد ...

3 - در اردیبهشت ماه 1399 شخصیت اصلی این مستند به نام الکس ، توسط پلیس امنیت ایران و اینترپل بعد از 3 سال پیگیری دستگیر شد و پرونده ارتباطات او با برخی از افراد با نفوذ در حال بررسی است.

 

دستگیری الکس

دستگیری الکس مدیر اسکورت سرویس در اردیبهشت 99

 

 

اکران مستند پول و پ-و-ر-ن :

این مستند به خاطر مطالب بزرگسال در برخی از جلسات و دانشگاه ها اکران شده است.

 

اکران پول و پ-و-ر-ن

اکران مستند پول و پ-و-ر-ن دانشکده علم پزشکی مراغه

 

اکران مستند پول و پ-و-ر-ن

اکران پول و پ-و-ر-ن در سالن سوره ، حوزه هنری

 

اکران پول و پ-و-ر-ن

اکران مستند در دانشگاه آزاد خرم آباد

 

 

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

  • ممنون از مدیر سایت بابت این مستند که رایگان گذاشتید و دانلود کردم ، با اطمینانی که به نقد ها و مطالب شما پیدا کرده ام اکثر مستند های دیگه تون را خریداری کرده ام

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، خوشحالیم از رضایت شما و ممنون بابت همراهی همیشه گی شما
  • سلام ، من خودم یکی از افرادی هستم که امثال این شبکه را در دوستانم دیده ام ، که چطور فریب خورده اند و نابود شدن ، الان به عنوان یه مادر به دخترانم دیدن این مستند را پیشنهاد میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی