دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود مستند انقلاب جنسی 1

  • ۲۷۱۳۹

دانلود مستند انقلاب جنسی 1

مستند جنجالی 18 +

 

دانلود مستند انقلاب جنسی 1 رایگان

 

تیزر مستند :

 

 

نام مستند : انقلاب جنسی 1 ( Enghelabe Jensi 1 )

کارگردان: حسین شمقدری

تهیه‌کننده: محمدحسن مددی
دستیار کارگردان: مجتبی خلفی‌زاده
مدیر تولید و ارتباطات: محسن اخوان‌فر
محقق: احسان رستگار
مشاور طرح: محمدحسن ناظمی اردکانی
مشاور طراحی: اسماعیل محمدی‌پناه

سال تولید: 1396

مدت: 38 دقیقه
صاحب اثر: مؤسسه فرهنگی آرمان مدیا
 
 
این مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 
 
 

دانلود انقلاب جنسی 1

 

آیا ایران در آستانه انقلاب جنسی هست ! ؟

انقلاب جنسی که کشورهای اروپایی 200 سال قبل به آن رسیده اند .

 

سری مستند های جنجالی انقلاب جنسی که به کارگردانی حسین شمقدری در سال های اخیر واکنش های زیادی به همراه داشته است.

این مستند با نگاهی خارج ازخطوط قرمز ساخته شده است که در آن کارگردان و عوامل آن به کشور های هلند ، فرانسه و اسپانیا سفر میکنند و در آنجا با مصاحبه هایی با دختران و پسران جوان آزادی های آنها را بررسی می‌نمایند.

 

کشور هایی که حتی در مدارس و دانشگاه های آنها باجه الکترونیکی شبانه روزی فروش کاندوم  وجود دارد و انواع محصولات جنسی به راحتی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار میگیرد.

 

دانلود رایگان انقلاب جنسی 1

 

مختصری از مستند :

 

آیا ایران هم به زودی آزادی های جنسی را خواهد پذیرفت ؟

در ابتدای مستند تصاویری از رقص های دختر و پسر ها در مشهد به بهانه انتخابات را نشان میدهد که معروف شد به اولین دیسکوی خیابانی در ایران، آن هم در شهر مشهد !!

مراسم های مختلط عروسی در تهران !

اتفاقاتی جدید که شاید خیلی از چیزها را در ایران عوض کند ،این رفتارها که در حال رخ دادن است خیلی شبیه انقلابی است که 200 سال پیش در اروپا اتفاق افتاد که معروف شد به انقلاب جنسی ، انقلابی که حتی مریم مقدس نیز نتوانست از آن جون سالم به در ببره، شما وقتی توی موزه لوور فرانسه قدم میزنید حضرت مریم را با پوشش ها مختلف میبینید که حتی مجسمه مریم را نیز بعد از انقلاب جنسی لخت و بدون لباس کردند ...

 

دانلود انقلاب جنسیتی

 

عدم محافظه کاری این مستند به حدی است که حتی گاهی به ترویج س ک س و بی حیایی متهم میشود ولی این بحرانی است که متاسفانه جامعه ما نیز درگیر آن شده است که کارگردان سعی کرده با دیدی جسورانه حتی به مسئله ازدواج موقت ( صیغه ) آن را نیز زیر سوال ببرد.

دختران مجرد و باکره ایرانی که طبق قانون شرع اجازه ازدواج موقت و ارضاء نیازهای جنسی خود را ندارد باید چیکار کنند؟

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 1

 

آیا مستند انقلاب جنسیتی در جهت آشوب و برهنه کردن جامعه ساخته شده ؟
انقلاب جنسی که به سختی توانست مجوزهای پخش در جمهوری اسلامی ایران را بگیرد و حتی برای مدتی نیز توقیف بود ، در مدت کوتاهی توانست در بازار به فروش خوبی برسد که بازتاب های زیادی نیز داشت ، چون اکثر طرفداران این مجموعه جوانان هستند که به نوعی دغدغه های آنها در مستند انقلاب جنسیتی بیان شده است.
 

به این مستند البته در برخی از موارد نیز انتقاد هایی از دید آسیب شناسی وارد است و گاهی در آن قشر خاصی از جامعه را مورد بررسی قرار میدهد ، اما در مجموع دانلود و دیدن آن به همه توصیه میشود.

 

انقلاب جنسی

 

راوی مستند در کشورهای اروپایی عکس هایی از زنان 200 سال پیش، همان کشور ها که حجاب های کامل داشته اند، را به دختران جوان نشان میدهد ولی آنها از تاریخچه پوشش زنان کشور خود بی خبر هستند ، و حتی فکر میکنند عکس ها مربوط به کشور های مسلمان است ! به راستی در سالها چه اتفاقی در برهنه سازی پوشش های زنان غربی، افتاده است ؟

 

انقلاب جنسی 1

 

ارائه کاندوم در دبیرستان ها !

مستند ساز در بخشی به یکی از خوابگاه های مدارس فرانسه مراجعه میکند که حتی برای دانش آموزان که به صورت مختلط در آنجا حضور دارند ، امکاناتی مثل کاندوم قرار داده شده !

در ادامه سوالاتی درباره رابطه جنسی از دانش آموزان اروپایی پرسیده میشود که جواب های آنها نیز بدون سانسور و جالب است ...

در مدارس کتاب های آموزش روابط جنسی و آموزش نکات بهداشتی در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد ...

 

 

انقلاب جنسی

 

از مقدار مصرف لوزام آرایشی از دختران اروپایی ساکن فرانسه و هلند سوال میشود ، که اکثر آنها حتی لزومی برای استفاده از این لوازم نمیبینند و میگویند دوست پسرم ، چهره م را به همین صورت پذیرفته است ، در مقابل همین سوالات از دختران ایرانی سوال میشود که مقدار زیادی از لوازم آرایشی استفاده میکنند فقط برای اینکه مورد پسند پسر ها و جنس مذکر قرار بگیرند ...

 
مستند انقلاب جنسیتی
 
مستند ساز در هلند که به عنوان آزاد ترین کشور در مسائل جنسی میباشد به فاحشه خانه های رسمی مراجعه میکند ، جالب است وقتی از جوانان همسایه این کاباره ها سوال میشود که آیا آنها مراجعه ای به این روسپی ها داشته اند، در پاسخ آنها را کثیف میدانند و اکثر مشتریان را از کشورهای آسیایی و خاورمیانه میدانند...
هلند کشوری که حتی قیمت روسپی های مرد آن از زنان آن گران تر است و برای دسترس قرار گرفتن آن، اپلیکیشن های سرویس دهنده فعال میباشد.
کشورهای اروپایی که در آن هر سال مراسم رژه همجنسبازان در آن برگزار میشود !
 
 
دانلود رایگان انقلاب جنسی
 
این مستند تا به امروز 4 قسمت از آن ساخته شده است که در انقلاب جنسی اول به موضوع آزادی های جنسی غرب و در انقلاب جنسیتی دوم به آزادی ها و حقوق جنسی زنان در اروپا اشاره میکند ، در قسمت سوم نیز به از بین رفتن ازدواج ستنی و رواج ازدواج سفید ، همباشی که در آن به نوعی عشق آزاد است پرداخته شده است .
 
 
مستند انقلاب جنسی 1

 

نقد مستند :

 

1 - در لحظاتی ، مستند خیلی از چارچوب ها را زیر پا میگذارد و نوعی ترویج بی حیایی دارد که البته دور از واقعیت جامعه نمیباشد و از دید کارشناسی قابل توجیه است.

2 - یکی از نقاط قوت مستند ، جوان بودن کارگردان مستند میباشد که باعث ارتباط بهتر با جوانان در ایران و خارج از کشور دارد.

3 - مستند در برخی از دانشگاه های ایران اکران شده است که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است ، پس از پایان مستند به نقد و بررسی با حضور کارگردان ( حسین شمقدری ) پرداخته شده است.

 

 

 

 

تصاویر اکران مستند در دانشگاه های ایران همراه با نقد و بررسی :

 

انقلاب جنسی

 

انقلاب جنسی

 

انقلاب جنسی

 

انقلاب جنسی

 

انقلاب جنسی

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

  • سلام خسته نباشید.

    من همه مستند ها را از لینک هایی که شما گذاشتید خریداری کردم.

    ممنون بابت توضیحات و نقد کاملی که از مستند ها گذاشتید.

    پاسخ:
    سلام . خواهش میکنم . لطف دارید
  • خداروشکر که اینم سانسور نکردن و واقعیت ها را بیان کردن

  • دیدن این مجموعه مستند را به تمامی دختران و پسران توصیه میکنم ، ارزش خرید قانونی را هم داشت ، مشکلات جنسی را به خوبی شرح داده

  • سلام و خسته نباشید.آیا دیدن مستند ها با خانواده حلال است؟

     

    پاسخ:
    سلام، خیلی ممنون، تماشای مستندها با خانواده بدون مشکل می‌باشد، البته به درجه سنی مستندها دقت شود، برای کودکان مناسب نیست
  • حجاب اجباری نباشد زن ها آزاد باشند  مویشان باز باشد به استادیوم بروند در سیاست زندگی کنند فقط یک عامل را فراموش کرده اید و آن هم دشمن ترین دشمنان مان نفس عماره و شیطان رجیم است همه ما در زندگی مان محدودیت های داریم و اگر قرار باشد هر کسی هر کاری می خواهد انجام دهد معنای این جمله این است که اجتماع از هم پاشیده میشودزنان می توانند بدون حجاب باشند و هر چه دلشان می خواهد انجام دهند ولی مطمن باشند با اینکه عضو سپاه  شیطان رجیم در برابر منجی عالم بشریت می ایستادند و شیطان دراموال و اولاد شان شریک میشود و تمدن اسلامی که آرزوی تمام انبیا و امامان و اولیا است را نابود می کنند شما زنای ذهنی را فراموش کرده اید و خیال کرده اید با یک زن زیبا بدون حجاب به  جای س ک س از الهیات رهایی بخش شیعه میشود حرف زذ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی