دانلود انواع مستند به همراه متن



دانلود مستند انقلاب جنسی 2

  • ۷۱۵۳

دانلود مستند انقلاب جنسی 2

مستند جنجالی 18 +

مستند انقلاب جنسی 2

 

تیزر مستند :

 

 

نام مستند : انقلاب جنسی 2 ( Enghelabe Jensi 2 )

کارگردان: حسین شمقدری

تهیه‌کننده: محمدحسن مددی
به روایت: محمد دلاوری
مدیر تولید و ارتباطات: محسن اخوان‌فر
مدیر تولید محلی: ادوین ون دویس
پژوهش: محمدحسن ناظمی اردکانی - ریحانه مهرجردی - فاطمه محمدزاده
طراحی: مصطفی رمضان‌خانی
امور اجرایی: رضا بارانی - مصطفی احسان‌منش
سال تولید: 1397
مدت: 49 دقیقه

صاحب اثر: مؤسسه فرهنگی آرمان مدیا

 

 

 
این مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید
 

 

دانلود انقلاب جنسی 2

 

امروزه زنان مشعل دار آزادی در جهان هستند !

پس از جنجال و بازتاب های زیادی که انقلاب جنسی 1 به پا کرد ، این مستند دومین قسمت از سری مستند های انقلاب جنسی به کارگردانی حسین شمقدری و روایت محمد دلاوری میباشد.

 

 

دانلود رایگان مستند انقلاب جنسی 2

 

گذشتن از خط قرمز ها !!

انقلاب جنسیتی 2 به راستی تمام خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را عوض کرده است ، مستند ساز با سفر به کشور های اروپایی همچون هلند ، فرانسه ، انگلیس و بررسی مسائل حقوق جنسی زنان و آزادی های مدنی آنها به مقایسه ای با جامعه ایران میپردازد.

 

گفتنی است این مستند در اکثر دانشگاه های معتبر ایران پخش شده است که مورد استقبال و البته برخی انتقاد ها قرار گرفته است.

 

انقلاب جنسیتی 2

 

مختصری از مستند :

 

اگه احترامی برای زن قائل میشن به خاطر ضعیف بودنش هست !

زن بودن توی کشورهای اسلامی سخته !

در ابتدای مستند محمد دلاوری ( راوی مستند ) از دختران ایرانی میپرسد که زن بود در ایران بهتر است یا مرد بودن ؟

در جواب دختران همه میگوند قطعا مرد بودن ، بعضی از دخترا میگن من چون دخترم باید سر شب خونه باشم ؛ دختر دیگری میگه ارث هم به ما ناقص میرسه ! و اگه احترامی برای زنان قائل هستند به خاطر ضعیف بودنش هست و با ترحم بهت نگاه میشه . زن بودن توی ایران سخته !

 

مستند انقلاب جنسی 2

 

همین سوالات بالا باعث میشه تا مستند سار سفری به فرانسه و کشورهای مهد آزادی های جنسیتی داشته باشد.

آیا تا به حال دقت کرده اید که مجسمه آزادی یه زنه و مشعل دار آزادی یه زن میباشد ؛ که این مشعل و نماد را زنان اروپا 200 سال پیش از مردان گرفتند ، به همین خاطر احساس میشود که این انقلاب جنسی در ایران نیز در حال رخ دادن است ، انقلابی که زن ها برای آینده خود تصمیم میگیرند که با بدن خود چگونه رفتار کنند و ...

 

دانلود انقلاب جنسی 2

 

 

روابط جنسی زنان در اروپا !

 

انقلاب جنسی 2 با بررسی کامل آزادی س ک س در زنان اروپا و فرق آن با روابط جنسی پنهانی در ایران حتی سری به برخی کاباره های هلند و فرانسه میزند و نظر زنان سرویس دهند جنسی را در مورد حقوق و شرایط زندگی آنها میپرسد.

 

در بخشی دیگر از مستند به قسمت تاریخچه س ک س و موزهایی که وسایل روابط جنسی نگهداری میکنند مراجعه میکند و به این سوال جواب میدهد که چطور اروپا از 200 سال قبل آزادی های جنسی را برای زنان فراهم کرد و در قبال آن چه چیزهایی را به دست آورد و چه چیزهایی را از دست داد؟

 

مستند انقلاب جنسی 2 رایگان

 

زنان غربی مجبور به کار هستند !!!

در حالیکه مسئله کار برای زنان در ایران اختیاری میباشد و حتی هیچ مردی نمیتواند همسر خود را مجبور به کار کند ولی در خیلی از کشورهای اروپایی مردان ، زنان خود را مجبور به کار میکنند به صورتی که اگه زن کار نکند شوهر میتواند او را طلاق دهد.

 

مستند انقلاب جنسی 2

 

در بخشی از مستند به این میپردازد که زنان ایرانی کار را برای خود ارزش میدانند و خانه داری و بزرگ کردن فرزندان را نوعی عقب افتادگی میدانند ولی برخی از زنان اروپایی که برای گذران زندگی مجبور به کار هستند و آرزوی خانه نشینی و استراحت زنان ایرانی را داشتند.

 

رایگان انقلاب جنسی 2

 

جریان فمنیستی غربی و رواج آن در ایران :

جایگاه و حقوق زنان در دنیا و مرور شواهد آن در ایران این نکته را ثابت میکند که ما هم به سرعت داریم راهی که اروپا به انتهای آن رسیده است را شروع میکنیم اما این نکته را که اغلب زنان ایرانی نمیدانند این است که آیا زنان اروپایی آیا از فمنیست و نتایج آن به صورت کامل راضی هستند و در چه نقاطی باعث ضرر به خود دختران و زنان میشود.

 

زنان غربی شبیه مردان شده اند و ناز و عشوه زن ایرانی را ندارد ؟

در کنار تمام آزادی هایی جنسی و ظاهری که به زنان در اروپا و آمریکا داده شده است اما مسئولیت های مردانه واگذار شده به آنها ، به این نکته تاکید دارد که برخی از دختران اروپایی قربانی شده اند.

 

 

انقلاب جنسی 2

 

آرایش نامتعارف زنان ایرانی ؟

برخی از ادعاهای این مستند را می توان پذیرفت اما نه به طور مطلق. به طور مثال، این که مطرح می شود دختران ایرانی به شکلی خیلی غلیظ و بیشتر از زنان دیگر نقاط دنیا آرایش می کنند درست است، اما ریشه این رفتار، فقط و فقط در نیاز جنسی است؟ بسیاری از افرادی که آرایش می کنند هم از نگاه و رفتارهای نامناسب مردان، حس خوبی ندارند اما ریشه این رفتارشان را می توان در مسئله دیگری جز این نیاز جست وجو کرد. به طور مثال خودنمایی و افراط در بهتر جلوه دادن همه چیز، یکی از عادت ها و رفتارهای غلط ما ایرانی هاست.

 

مستند انقلاب جنسی

 

 

دلیل پخش نشدن این مستند از تلویزیون :

 

کارگردان انقلاب جنسی 2

 

این مستند با اینکه بلخره توانست مجوز های پخش در ایران را بگیرد اما هیچ وقت در رسانه ملی پخش نشده است که البته تا حدودی علت پخش نشدن آن درست است چون قالب و محتوای برخی از قسمت های این مستند، مناسب کودکان نمیباشد.

 

نقد مستند :

 

1 - یکی از نقاط قوت مستند دید بیطرفانه و بدون سانسور بودن آن است ، که گروه، سفری واقعی به کشورهای اروپایی مثل فرانسه و هلند داشته باشند و اصل انصاف رعایت شده است.

2 - انقلاب جنسی 2 همچون سایر مستند های حسین شمقدری در اکثر دانشگاه های ایران پخش شده است که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است و در انتهای آن به بحث و بررسی آن میپردازند.

 

 

 

اکران انقلاب جنسی در دانشگاه ها :

 

اکران انقلاب جنسی 2

 

 

 

برای تایپ خلاصه مستند و آپلود عکس ها زمان زیادی گذاشته شده است لذا لطفا در صورت استفاده از این مطلب ، نام منبع و لینک (سایت سیمابان) را استفاده فرمایید

 

  • فاطمه عزیز خانی

    ممنون بابت مستند هاتون.

    تحلیل و نقد خیلی خوبی کرده بودید.

    همه مستند ها را خیلی راحت تونستم بخرم و دانلود کنم

    پاسخ:
    خواهش میکنم ، شما لطف دارید
  • بهترین مستند هایی که بدون سانسور توی ایران ساخته شده و یه جورایی به واقعیت نزدیکه.ممنون از شما برای انتشار

  • انقلاب جنسی 2 به خوبی دغدغه های جنسی و غیر جنسی دختران ایرانی را نشون داد ، تشکر از مدیر سایت

  • سلام خسته نباشید برای تلاشتون مسأله که دیدم طرحش لازمه این که من به عنوان یک زن دارم میبینم که به دخترانی که فقط عقد دائم داشتند بدون هیچ رابطه جنسی بعد از طلاقشون دیگه مثل قبل نگاه نمیشه و دیگه مثل قبل خواستگار ندارن با این که این افراد اصلا شرایطشون با قبل هیچ تغییری نکرده و هنوز ویژگی های مثبت قبل را دارند حتی بکارتشان را هم از دست ندادند بعد شما میگید روابط جنسی زیر سایه ی عقد موقت؟ از کجا معلوم که این ازدواج موقت به عقد دائم منجربشه متاسفانه همیشه و در ملل مختلف و همه فرهنگ ها همیشه مرد ها خودشون رو برتر می‌دونن و میبینن و همیشه میوه تازه و دست‌نخورده ای می‌خوان که مستقیم از درخت چیده بشه اصلا شما خودتون باشید با دختری که قبلاً رابطه جنسی حتی شرعی داشته ازدواج میکنید یا حاظرهستید همچین اتفاقی برای خواهر یا دخترتون بیوفته؟مشکل از اینجاست که پسرها حس مسولیت پذیری ندارند . از طرف دیگه در اسلام بیشتر از این که روی ازدواج موقت تاکید بشه (که البته ازدواج موقت را یک راهکار خاص برای شرایط خاص و افراد خاص میدنه) بر خویشتن داری تاکید شده و صواب و پاداش فراوانی برای آن ذکر کرده حتی راه حل هم برای خویشتنداری داده شده مثل روزه گرفتن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی